آرنيكاآرنيكا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

coopolpa

مروایدهای سوم چهارم خوشگل خانوم

1390/2/20 12:55
361 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا ، خدایی که حتی به فکر دندونای دخمل من تو این دنیای بیکران هست ..... ممنونم  خدای خوبم

هورااااااااااااااااااniniweblog.comبالاخره بعد از چند روز تب دو تا دندون

های  بالای دخترم در اومد ....niniweblog.comمرسی خانومی من خیلی اذیت شدی ،اما مثل همیشه می

خندیدی و صبور بودی niniweblog.com.

اولین دندون بالات روز اول فروردین ۹۰دراومد niniweblog.com مو با رک

دومین دندون بالات هم یکی دو روز بعدش دراومد . یه کوچولو لاغر و ضعیف شدی ، به مامان ساناز

خیلی سخت گذشت و خسته شد اما خدا را شکر که عید بود و من پیشت بودم چون فقط دلت شیر

می خواست بخوری کنجد من ... منم حسابی از شما شاهزاده خانوم پذیرایی کردم که هر چی راحتر

این مرحله مهم از زندگیت را پشت سر بزاری niniweblog.com واقعا عاشقتم .

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به coopolpa می باشد