آرنيكاآرنيكا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

coopolpa

روز پدر و تولد مامان ساناز

1390/4/4 14:17
710 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدم موبارك

آخ جونمي جون امسال روز تولدم مامان هم هستم يه مامان كوچولو و جوان و خوشگل و ناز و مهربون هههه دوست داري .خيلي خوشحالم كه امسال روز تولدم يه ني ني ناز نازي تو بغلمه كه...

 نفسم به نفسش بنده

با خنده اون مي خندم و

با گريه اون هراسون مي شم و

با هر نياز اون سريع ترين كار ممكن را مي كنم و كلا در يك كلام عاشقشم

يه چيز خيلي جالب ديگه امسال روز پدر هم مقارن با روز تولد من بود و جشن در جشن بود .

 

                            

اگه بخوام از زبون تو روز پدر را به باباشي مهربون تبريك بگم كه فكر كنم بايد يه چند يالي بشينم و همچنان

بنو يسم . AAرین را برای من می خواستی من هم همیشه بهتریت و کافی ترین را برای تو می خو ام پدر مهربونم

              

 یه چیزی بگم منم از همسری مهربونم خیلی ممنون که همیشه برای من همسری خوب و حامی زندگیم

بوده و برای تو پدری مهربون ... همسر عزیزم روزت مبارک دوستت دارم .

پدر جان باش و با بودنت باعث بودن من باش . از صمیم قلب دوستت دارم ....

                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به coopolpa می باشد