آرنيكاآرنيكا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

coopolpa

شب بخیر کوچولو

1390/1/30 8:27
363 بازدید
اشتراک گذاری

صداي مادر،‌ لطيف‌ترين و گرم‌ترين و دوست‌داشتني‌ترين صداهاي جهان براي بچه‌هاست.

گنجشك، لالا

سنجاب،‌ لالا

آمد دوباره

مهتاب، لالا

لالا،‌ لالايي، لالا، لالايي

لالا،‌ لالايي، لالا، لالايي

گل زود خوابيد

مثل هميشه

قورباغه، ساكت

خوابيده بيشه

لالا،‌ لالايي، لالا، لالايي

لالا،‌ لالايي، لالا، لالايي

جنگل، لالالا

بركه، لالالا

شب بر همه خوش

تا صبحِ فردا

لالا،‌ لالايي، لالا، لالايي

لالا،‌ لالايي، لالا، لالايي

سلام سلام به حبه انگورم ،شاتوتم ،گوجه سبز خوشمزم ........ وای دهنم آب افتاد تو چقدر خوشمزه ای بخورمت ؟

niniweblog.com نی نی مامان ساناز این لالایی که وقتی من کوچولو بودم رادیو ساعت ۹ همراه با یه قصه قشنگ پخش می کرد و مامان شهناز برامون رادیو را روشن می کرد تا من وخاله ودایی گوش بدیم و لذت ببریم ...niniweblog.com هههههههه ما هم گوش می دادیم و  نمی خوابیدیم .

من این شعر را از بچگی حفظ کرده بودم وحالا برای یگانه دخملم هر شب می خونم تا اون خیلی آروم و راحت خوابه. 

البته بماند که یه شبهایی حسابی شیطون niniweblog.comمی شی و آخ آخ دیوان حافظ را هم برات بخونیم خوابت نمی ره

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

امیدوارم یه روزی هم بشه که تو برای نی نی کوچولوت این لالایی را بخونی niniweblog.com.

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به coopolpa می باشد