آرنيكاآرنيكا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

coopolpa

نه ماهگی پر ماجرا

1390/1/30 8:20
301 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس کوچولوی خونمون ۹ ماهه شد niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

آرنیکای خوشگل مامان ساناز الهی که من قربون اون شکل نازت برم وقتی که بهت می گیم موش

شو انقدر بامزه اون صورت کوچولوت را موش می کنی که آدم دلش می خواد قورتت بده ....niniweblog.comخوردنی من ...مامان شهناز که ازته دلش ذوق می کنه وجیغ می زنه وقتی موش میشی ،تو

هم خوشت می یاد وتند تند براش موش می شی

تازگیها یاد گرفتی با کمک مبلها سرپا می ایستی و به پهلو قدم برداری الهی فدای اون قدم

برداشتنات بشم

دوتا مروارید خوشگل دیگه هم درآوردی که  بینشون هم فاصله است و خاله ودایی کلی بهت میخندن

niniweblog.com

یه جوری به به و بابا  می گی که آدم دلش ضعف می ره من و خاله سپیده هم هر وقت تو شرع می کنی می گی بابابابابابابابابابا همینجوری هم مثل زنبور پشت سر هم،ماهم  می گیم ماماماماماماماما  وتوهم با تعجب niniweblog.comبه ما نگاه می کنی و ماکلی می خندیم.

تازه خانومی کلی هم برای خودت رقاص شدی ودست می زنی niniweblog.com  وشعر می خونی و نانای می کنی niniweblog.comخلاصه خودت برای خودت گروه ارکستی تشکیل دادی که نگو و نپرسniniweblog.com

 وروجك مامان چهار دست و پا هم عین فرفره می ری و من باهات ببعي بازي مي كنم وتو هم یه لذتی می بری و سرعتت تندتر می کنی موش نخوردتت ....موش موشی من

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

موسسه خیریه
27 فروردین 90 13:10
سلام همونجوری که به کودکاتون عشق می ورزید به فکر کودکان یتیمی که پدر و مادر ندارن هم باشید موسسه خیریه حضرت زهرا(س) گچساران www.kheyrie.org 07423335854 09364078686
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به coopolpa می باشد