آرنيكاآرنيكا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

coopolpa

ماجراهای نی نی وروجک ما با کالسکش

1390/2/25 14:03
319 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی شیطون من خیلی وروجکی و حرف حرف خودته !!!!!!!!!

می گی نه . گوش کن تا برات تعریف کنم و خودت قضاوت کن ........

niniweblog.com

شب سال تحویل که برای خرید با خاله جونی رفته بودیم بیرون حسابی خسته

شدیم و تصمیم گرفتیمniniweblog.comبرای شما خانوم گلی کالسکه بخریم که بتونیم

راحتر به خریدمون برسیم و شما هم تو اون همهمه و شلوغی اذیت نشی ....

خلاصه با کلی دقت و وسواس برات یه کالسکه خوشگل و ناز و از همه مهمتر استاندارد انتخاب کرديم

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com 

 اما ای دل غافل تا گذاشتیمت تو کالسکه زدی زدی گریه اونم با صدا ی بلند niniweblog.comحالاما موندیم و یه کالسکه .....niniweblog.com

 

 

دوباره من  ساده  رفتم يه توپ عروسكي بزرگ و يه بادكنك مدل مار پيچ بلند برات

خريدم تا سرت گرم بشه و به قول خودمون گول بخوري بشيني تو كالسكه!!!!

niniweblog.com

 

اما نشد كه نشد هر كاري كرديم و هر ترفندي را به كار برديم تو هم يه عكس العمل جديدبراي مخالفت داشتي و من خاله سپيده فقط به اوضاع خودمون مي خندديم

 niniweblog.comاينم عكس مامان ساناز كه حسابي قاطي كردي

 

niniweblog.comاين هم عكس يك عدد خاله است كه حالش را خودت قضاوت كني بهتره ؟!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به coopolpa می باشد