آرنيكاآرنيكا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

coopolpa

اولین اسباب کشی با مخمل خانم

1390/2/27 14:11
275 بازدید
اشتراک گذاری

به نام یگانه حامی زندگی

آرنیکا گل من خیلی دختر خوب و موقعیت شناسی هستی ... چند بار به این

قضیه  پی برده بودم که توی موقعیت ها و مراحل سخت خیلی همکاری می

کنی  اما باز می گفتم شاید به صورت اتفاقی بوده و تو نقشی نداری !!!!!

اما حالا به یقین رسیدم که تو دقیقا می دونی که توی هر شرایط و موقعیتی چه

جور رفتار کنی مثلا : شب عروسی مونا دخترخالم با این که ٢ماه ونیم بودی

قبل ازشام خوابیدی و تا آخر شب هم بیدار نشدی !!!!!! و همه موندهاون سرو

صدا تو چه جوری خوابیدی جیگرمniniweblog.com

اینم از اسباب کشی که با تو  خانمی خیلی شیرین تر شده و بیشتر به من و

بابایی خوش می گذرهniniweblog.com تو هم خیلی آروم و ملوس می ری تو یه کارتون

می شینی و این حلقه های هوشت را می ریزی بیرون و دوباره می ریزی تو

کارتون و خودت برای خودت دست می زنیniniweblog.comniniweblog.com 

یه تشکر مخصوص برای تو نازنییم که باورم نمی شه توی این چند روز حتی یکبارهم دنبالم تو آشپزخونه نیومدیniniweblog.com و جلو دست  و پام را نگرفتی ؟!!!!

برعکس همه چیزهایی که شنیده بودم منم تند تند با کمک آقای پدر

niniweblog.comوسایل ها را جمع کردیم که تو ناز نازی من اذیت

نشی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به coopolpa می باشد