آرنيكاآرنيكا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

coopolpa

تولد 7ماهگي ارنيكا عشق مامان باباش

1390/3/4 12:48
567 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای هستی بخش

 خدای همه نی نی های ناز که آن نگاه آرومشون را با دنیا نمی شه عوض کرد

سلام سلام صد تا سلام گرم به يه دخترخيلي ناز وشيرين كه يه عالمه دوسش دارم

ارنيكا خانم ماشااله هزار ماشااله به يه چشم به هم زدن ۷ ماه تمام از روز تولد گذشته وتو حسابي خانم شدي براي خودت عزيييييييييييييييييييزم

تولدت  مبارك

 عروسكم باورم نمي شه انقدر زود گذشت و توني ني ناز من حالا مي توني سينه خيز به سرعت برق وباد همه خونه را زيرو رو كني تازه به تنهايم مي توني بشيني خانم خانم ها اميدوارم روي تخت پادشاهي بشيني البته بين خودمون بمونه ها به  كسي نگو اين هم از شيرين كاري هاي اين ماه شما شيطون بلاي من پيشرفت هات را بهت تبريك مي گم


البته بگم که این مطلب چند ماه پیش آماده شده اما تو یه قسمت دیگه که من الان اینجا کپی کردم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به coopolpa می باشد