آرنيكاآرنيكا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

coopolpa

اولين روز مادر

1390/3/10 13:35
287 بازدید
اشتراک گذاری

هستی ام تقدیم به مادرم که همه زندگیش را به من بخشید ... تا ابد دوستت دارم مادر

niniweblog.com 

نيمي از من مال تو
نيم ديگر هم مال تو
تمام قلب و احساسام وقف تو
به خدا دگر چيزي ندارم
همان هم مال تو
جان ناچيزم فداي موي تو
مادرم
اي عصاره ايمان
اي چكيده ايثار
اي خود عشق
عاشق بودن و عاشق ماندن
را به من هم بياموز
 


امسال اولين سالي كه من مامانم و از اين قضيه خيلي خوشحالم انقدر خوشحال كه هر جا صحبت ازمادر

مي شه گوشهامو تيز مي كنم و با دقت تموم گوش مي كنم و به خودم مي بالم از اين كه منم بالاخره اين

حس قشنگ را كه مي گفتن بهترين حس دنياست را تجربه مي كنم ...خدايا هزار هزار بار شكرت كه منو

از اين لطف محروم نكردي و نعمتت را برحق من تموم كردي .

 

 

اینکه تو در آینده چه تصمیمی برای زندگی خودت داری نمی دونم ....؟ که آیا تو هم دوست داری تجربه

مادر بودن را درک کنی و این حس قشنگ را لمس کنی یا نه ؟

اما من به جرات قسم می خورم که بهترین و قشنگترین صدایی که تو تموم عمرم شندیم اولین صدای گریه تو هنگام به دنیا اومدنت بود و شیرین ترین کلامت اولین ماما گفتنت بود که هیچ وقت از ذهن من بیرون نمی ره و برای همیشه تو ذهن من ثبت شده و همیشه عاشقتم و مادرانه دوست دارم .

می خواهم ازمامان گلمم که بهترین مامان دنیاست هم یه تشکر ویژه بکنم که هیچ وقت برای من از هیچ چیزی کم نزاشت و همیشه بهترین الگو زندگیم بود .دعا کن که منم برات یه مامان عین مامان خودم باشم  ...

 niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به coopolpa می باشد