آرنيكاآرنيكا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

coopolpa

خاطرات ده ماهگی دختر مخمل ما

1390/3/16 14:01
316 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربونی که صبح ها تو را به اون می سپارم و به امید اون روزم را آغاز می کنم به نام اون خدایی که تو را انقدر برای ما عزیز کرد و جزیی از وجودمون شدی ...به نام خدا

دخترکم مخملم این روزها خیلی بامزه شدی و تند تند داری کارهای جدید یاد می گیری و ما را متحیر از هوش و ذکاوت خودت می کنی .

یه بوس هایی می کنی که نگو و نپرس البته از دور بوس می فرستی لبات را غنچه می کنی و موچ به همین خوشگلی که تو عکس می بینی ههههniniweblog.com

از بای بای کردنت بگم که قند تو دل همه آب می کنی انقدر خوشگل بای بای می کنی و موقع بای بای کردن به دستهات نگاه می کنی و اون دستهای کوچولوت را می چرخونی که دلم می خواد گازت بگیرمniniweblog.com

نای نای کردن هم یادگرفتی قرتی خانوم البته از پدرو مادری مثل من ومحسن همچین بعید هم نیست تو هم یه پا رقاص دربیاییniniweblog.comniniweblog.com

 کلوچه من تازه کلی هم بلبل زبونی می کنی و ماما و بابا و دد و به به و مم هم می گی ...کی می گی مامان جون دوست دارم هههههه  عجب نوشابه ای برای خودم باز کردم ها !!!!niniweblog.com

از بازی هات بگم که خیلی بامزه یه روسری یا لباس یا هر چیزی که مثل پارچه هست را برمی داری و باهاش کلی سرگرم می شی و می زاری روی صورتت و برمی داری و دالی موشه بازی می کنه یا می ری پشت یه یه مبلی یه دیواری قایم می شی و بازی می کنی ...یا کنترل تلوزیون که دوست اول و آخرته و گوشی تلفن هم که عین هووت می مونه خدا نکنه ما گوشی بگیریم دستمون مگه می زاری با تلفن صحبت کنیم کلی داد و فریاد راه می اندازی و سیم تلفن را می کشی

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به coopolpa می باشد