آرنيكاآرنيكا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

coopolpa

یازده ماهگی عسل خانوم خوشمزه

1390/3/21 11:54
576 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای قشنگی ها و خدای دختر قشنگم

تولد ١١ ماهگیت موبارک جیگر خانوم من الهی که عمری با عزت و آرامش داشته باشی

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

ملوسک من آخه تو کی انقدر بزرگ شدی !!! ماشاله  هزار ماشاله که یاد گرفتی لی لی حوضک  و نون بیار کباب ببر و کلاغ پر و با روش بچگونه خودت بازی کنی

وقتی كنترل تلوزيون را جلوش مي گيري براي كانال عوض كردن مي گم خدا آخه اين دختر منه و همون موقع برات چهار قل را مي خونم

كاش مي شد از صبح تا شب پيشت بودم ...كاش الان من جاي مامان بزرگت پيشت بودم ...كاش مي شد صبح ها كه چشمات را باز مي كني من بهت صبح بخير مي گفتم و با هم صبحونه مي خورديم و برات يه نهار خوشمزه مي زاشتم و كلي با هم بازي مي كرديم و مي گفتيم و مي خنديديم وتاتي كردن و بابا و ماما گفتن را با هم تمرين مي كرديم

كاش مثل اون 5 ماهگي كه از صبح تا شب پيش هم بوديم و حتي دوست نداشتم مهموني برم صبح كه از خواب بلند مي شدي بهت مي گفتم سلام به روي ماهت و ازت كلي عكس خنده دار و جور و واجور مي انداختم و با روغن ماساژت مي دادم و با شكمت صدا در مي اوردم  و تو از خنده ريسه مي رفتي ...كاش حتي بودم و از دست تو نمي تونستم يه دستشويي برم و يه نهار سير بخورم كاش الان خونه بودم با اون قيافه ژولي پولي و خونه كثيف و يه عالمه كار اما يه ماماني كه فقط دوست داره پيش نينيش بشينه و يه دقيقه هم اونو تنها نزاره ...

اما براي همين موقعيت الانم هم خدارا شكر

خدارا شكر كه يه كاري دارم كه نزاره دستمون را جلوي كسي دراز كنيم و با عزت و آسايش زندگي كنيم

خدا را شكر يه چند ساعت ازت دور هستم تا قدر بودنت را بدونم

خدارا شكر انقدر پول داريم كه هر چيزي را بهترينش را برات بخريم

خدا را شكر كه يه مامان بزرگ مهربون داري كه مجبور نيستم تو رو  مهد بزارم

و هزاران هزار بار خدارا شكر كه بهترين موقعيت و زندگي را بهمون عطا كرده

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به coopolpa می باشد