آرنيكاآرنيكا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

coopolpa

بدون عنوان

1390/8/26 13:13
228 بازدید
اشتراک گذاری

تازگیها اصلا دستم به دکمه های کیبرد نمی ره ... نمی دونم از چی بنویسم ...از حجم زباد کارهام ... از رسیدگی کمم به تو ... از گریه ها و فرارهای صبح تو از مهد ؟!!!!!!!! از یه مادری که به جبر گوش شنوا برای شندین صدای یکی یه دونه اش نداره ...

از چی بنویسم ؟

از خدایی که تو را به اون می سپارم و با ٥ تا آِیته الکرسی دلمو آروم می کنم

دلم می خواد خیلی دیر صبح بشه نه اصلا صبح نشه که تو را ببرم مهد ! لبم یه چیزی می گه دلم یه چیز دیگه جلوی همه از مهد رفتن تو ابراز خوشحالی می کنم و خودم دلم خونه  ناراحت صبح ها در مهد را که می بینی عین جت می خوای فرار کنی و نری یه جوری گریه می کنی و دستهات را به طرفم دراز می کنی که انگار تمام دنیا رو سرم خراب می شه بعداز ظهر ها هم یه نگاه خاصی داری که معناش را نمی فمم اما حسم بهم می گه که انگار از دستم شاکی هستی و یه چیزی با نگاهت می خوای بهم بگیتعجب

از همه این سختی ها و دلتنگی ها  که بگذریم خیلی چیزها هست که بهمون انرژی می ده و شارژمون می کنه خیلی شیرین شدی و کلی از همه دل می بری

چند تا از شیرین کاری های این ماه :

دیروز تو حمام لیف را برداشته بودی تو دستت کرده بودی  شامپو بدنت را به من می دادی که روش بریزم و خودتو  می شستی و آب می ریختی رو تن خودت ...تازه رو سرمنم آب می ریختی ههههههقهقهه

وقتی بهت می گیم الاغه می گه؟ می گی :عر عر اونم با صدای نازک و خیلی آروم اولین باری که تونستی صدای الاغ را در بیاری انقدر هیجان زده شدم که سریع شماره دایی و مامانی اینها را گرفتم تا اونها بشنون ...که عباس دیگه طاقت نیاورد و گفت : من همین الان می یام خونتون و ساعت 11:30 شب اومد تا هنر صدای شما را از نزدیک ببینه نیشخندو تا نیمه های شب تو خونمون کنسرتی بود از صدای ببعی و الاغ و گربه و شعر حسنی و عمو زنجیر باف .

راه رفتنت خیلی خوب شده و همینطور بالا رفتنت از وسایل که دوست داری بری بالای صندلی و روی میز بشینی .

چند روز پیش دایی عباست گفت : خواب دیده که بوسش کردی ماچخیلی جالب و به طور باور نکردنی فردای همون روز عباس را بوس کردی و این بود اولین بوسه تو در زندگیت که   این سعادت از آن دایی  شد .

فکر می کنم حفظیاتت خوب باشه چون هر دفعه یه چیزی را خواستم بهت یاد بدم همون دفعه اول که انجام می دم تو هم بلافاصله حرکت منو تکرار می کنی مثلا بازبونم تق تق کردم تو هم عین من تق تق کردی .

رقصیدن خیلی خوب شده دو تا دستات را می گیری جلو و از مچ دستت را می چرخونی و دور خودت می چرخی ... خیلی هم خجالتی هستی و تا می بینی همه دارن نگاهت می کنن سرتو می اندازی پایین و بدو بدو می ری یا بلوزت را می کشی جلو صورتت خجالت

از نظر تغذیه ای هم خدا راشکر خیلی خوش غذا شدی و همه ما ازدیدن غذا خوردن بامزه تو لذت می بریم خوراکیهای مورد علاقت : مرغ از خام گرفته که از مغازه می خریم تا پختش ! گوشت - تخم مرغ - لیمو شیرین که مثل آدم بزرگها می گیری دستت و به صورت ماهرانه ای می خوری - پاستیل: که تا گریه یا بیقراری می کنی می گم بهت پاستیل بدم بخوری؟ سریع ساکت می شی و در یه چشم به هم زدن یه بستش را تموم می کنی و دوباره می خوای . پف فیل - شکلات - کله گنجشکی: که مامانی کشف کرد خیلی دوست داری و خام خام می خواستی بخوری هههههههه . هله هوله خور شدی عجیب تو اتوبوس دست یه پسره 1 بسته کرانچی دیدی کل ماشین را گذاشتی رو سرت که  کرانچیش را بده بهت !!!!!!!

اما من کلا با هله هوله خوری موافق نیستم و هروقت  گرسنت می شه سعی می کنم بهت میوه یا آب میوه - سیب زمینی سرخ کرده-  شیر- توت خشک یا مرغ و هویج آبپز بدم چون هم از نظر ارزش غذایی بهتره و هم سالم تره .

 لغت نامه ارنیکا جونی

ماما : حسنی می یای بریم حموم؟                  ارنیکا : نه نه

ماما:  سرتو می خوای اصلاح کنم ؟                  ارنیکا : نه نه

ماما : عمو زنجیر باف ؟                                  ارنیکا : بله

ماما: زنجیر منو بافتی ؟                                 ارنیکا : بله

ماما: پشت کوه انداختی ؟                             ارنیکا : بله

ماما : بعبعی می گه ؟                                 ارنیکا : بع بع

ماما : دنبه داری ؟                                       ارنیکا : نه نه

صدای ببعی و گربه و الاغ را هم بلدی .

ارنیکا می گه                                              به معنی 

مامی                                                       ماهی

بابا و ماما                                                  که من بنده خدا را هم بابا صدا می کنی و هم ماما !

آبه                                                           آب - آب میوه

سیر                                                         شیر

دد                                                           هر جا که بیرون از خونه باشه ...حتی تو پله ها و راهرو

دتا                                                           ده تا

دادا                                                          دایی

مم                                                           ممه

عم                                                           عمه

آبا                                                            آوا

به به                                                       خوراکی که خیلی دوست داری

جوجو                                                       انواع و اقسام پرنده و جهنده و خزنده

تاتا                                                          تاب تاب عباسی  

قد و وزنت هم خوب رشد کرده و این ماه 11 کیلو و 400 گرم بودی و قد 83 س مانکن منی .قلب

4 تا از دندونهای آسیات هم به سلامتی در اومد و تو مثل همیشه صبور و آروم و بودی بهت افتخار می کنم .

تازه این ماه با دوستهای نی نی سایت قرار سرزمین عجایب هم گذاشتیم که خیلی خیلی هم خوش گذشت البته وسایلش اون طور که باید و شاید برای سن شما ها نبود ... اصل مزش به این بود که دوستهای گل خودم و دوستهای از گل بهتر شما را دیدم و خودمون هم با بچه ها سوار وسایل بازی شدیم هههههههخنده آخ که چه کیفی داره عالم بچگی قهقهه

دوست دارم با تو بار دیگر بچگی را تجربه کنم و قدر بدانم هر آنچه قدرش را ندانستم چشمک

 

 

 

                                     

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به coopolpa می باشد