آرنيكاآرنيكا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

coopolpa

شیطونک 17 ماهه من

1390/9/19 14:06
378 بازدید
اشتراک گذاری

سپاس خدای مهربان را که باز مجالی داد برای نوشتن و از تو گفتن

تو که بی بهانه می خندی خنده می بوسی ماچ گاز می گیری نیشخندشوخی می کنی و می دوی و شادی می کنی .  ستایشت می کنم که منتظر فرصت نیستی و قدر لحظاتت را می دونی .

اند احوالات دخترک بی نظیر خانه ما این که :

برات یه سرسره خوشگل خریدیم که 2 تا پله داره و سرخابی رنگ با سرعت تموم ازش بالا می ری و لیز می خوری می یای پایین چه کیفی هم می کنی قهقهه

دو تا از دندونهای نیش پایینت هم در اومده و تو بهترین من مثل همیشه صبور و آروم وبودی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نازنین زهرا
4 دی 90 17:13
سلام ما توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردیم کدمونم اگر 186 دوست داشتید بهمون رای بدید


ببخشید زهرا جونم من دیر اومدم و زمان جشنواره تموم شده فکر کنم اما تو بی نظیریییییییییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به coopolpa می باشد