آرنيكاآرنيكا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

coopolpa

ویار ....گوجه سبز

1389/12/6 14:22
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

شب سال تحویل بابا جونی مغازه بود و به من گفت : برای سال تحویل برم اونجا تا سه تایی با هم باشیم مگه من می تونستم مخالفت کنم تا می گفتم نمی شه می گفت : به من ربطی نداره بچم باید بامن باشه؟!!!!!!!!

خلاصه کلی تیپ زدیم و رفتیم پیش بابایی ،عجب شبی بود انقدر خوش گذشت .......که نگو کلی بزن وبرقص

niniweblog.com

منم کلی عیدی جمع کردم هوراااااااااا

niniweblog.com

هم برای شما نخودچی وهم برای خودم بازم هوراااااااااا

آخر شب هم من و بابا جونی رفتیم رستوران و یه چلوکباب مشتی زدیم تو رگ

تورستوران روی میز کناریمون هم گوجه سبز دیدم .....آی انقدردلم خواست که نگو،niniweblog.comدیگه به هر نحوی بود بهشون گفتیم اوناهم گوجه سبزشون را دادن به ما niniweblog.comبه به ....

آخر شب هم سر راه رفتیم خونه مامان بزرگ چون خیلی اعتقادبه قدم بابایی داره و در خونه با قدوم ما گل بارون شد niniweblog.com

خلاصه اینجوری اولین عید خانواده دونفر و نصفی ما شروع شد

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به coopolpa می باشد