آرنيكاآرنيكا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

coopolpa

دختر 12 ماهه من

1390/4/22 14:04
379 بازدید
اشتراک گذاری

ماشاله هزار ماشاله باشه به اين انيشتن كوكولو من كه ديگه كاملا همه چيز را مي فهمه و حرفهاي ما را با دقت گوش مي كنه و متوجه منظورمون مي شه

مامان : ارنيكا ني را بكن داخل پاكت شير ( بدون اينكه حتي به پاكت شير نگاه كنم يا اشاره كنم )

ارنيكا : بادقت تموم و خيلي سريع عين حرفم را عمل مي كنه و ني را مثل آب خوردن مي زاره تو پاكت ! كه به نظر من مهارت و دقت و تمركز مي خواد .

ارنيكا موهات كو ؟ نشون مي ده

ارنيكا موهات را شونه كن . شونه را برمي داره و يه يك ساعتي شونه مي كنه و همينطور موهاي مامان را شونه كن ( شونه را پشت و رو مي گيره و شونه مي كنه )

موقع شير خوردن وقت بازي با اعضا بدن ارنيكاست . مامان : ارنيكا پات را بده گاز بگيرم . يهو مي بينم پاش را داره به زور مي كنه تو دهن من !

مامان : ارنيكا مم بخوره . مي ياد لباسم را مي ده كار

مامان : ارنيكا محسن كو ؟ مي ره جلو آيفون يا درب ورودي و ميزنه به در ..

مامان : ارنيكا كانال تلوزيون را عوض كن . كنترل را بر مي داره مي زنه به شيشه يا به سمت تلوزيون مي گيره ههههه

تو خونه تا مي بينه در ديدرس نيستم مي ياد تو آشپزخونه يا دستشويي !

 انقدر مهربونه كه هر چيزي مي خواد بخوره به من و باباش هم مي ده .

در آوردن سي دي از استوانه و گذاشتن اونها تو درب سي دي از بازي هاي مورد علاقش و ديشب ديدم هي واي من ! سي دي عقدمون را يه خط  بزرگ انداخته !!!!!!

كلا اين دختره فقط جنسيتش دختره و عاشق سيم و باطري و پيچ گو شتي و موبايل و كنترل تلوزيون و گوشي تلفنه .

تازگيها به نقاشي خيلي علاقمند شده و دوست داره بهش يه خودكار و ورق بدي تا كلي خط خطي كنه . 

لپهام را باد مي كنم و محكم مي كوبه تو صورت من كه بادش بتركه ومن صدا در بيارم و اون قاه قاه بخنده ! خيلي بلايي ! شيطونك من !

يه چيز خيلي جالب ديشب از خواب پريده بودي و دوست داشتي دوباره بخوابي ومن متوجه نشدم كه هنوز خوابت مي ياد با شوق و ذوق بغلت كردم و گفتم سلام بيدار شدي ؟ تو هم عصباني كه چرا شير نمي دم بخوابي . گريه مي كردي و تو همون حين هم ناناي مي كردي ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آریام
22 تیر 90 13:17
سلام دختر کوچولوی نازنازی ساناز خانوم
امیدوارم 120 سال سلامت و شاد باشی خوشمزه.
مامان ساناز جون اگر دوست داشتی میتونی وبلاگ پسرم رو با اسم آریام عسل لینک کنی و اگر اجازه بدی منم لینکت کنم.
بوس بوس برای دخمل نازت[hr
سلام خانومي مرسي از محبتت چشم حتما لينكت مي كنم .
پسرگلت را ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به coopolpa می باشد